середа, 15 лютого 2017 р.

Методологія сучасного уроку


Методологія сучасного уроку на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів – стрижнева вимога забезпечення реалізації нових Державних  стандартів початкової та базової і повної загальної середньої освіти.

середа, 25 січня 2017 р.

Діяльнісний підхід до організації життєдіяльності дітей у довкіллі


        У сучасній психолого-педагогічній літературі склався діяльнісний підхід до вивчення особистості в різних її проявах і на різних вікових етапах. С. Л.Рубінштейном було висунуто положення про єдність психіки і діяльності, при цьому діяльність розглядається ним як рушійна сила розвитку психіки.

неділя, 21 серпня 2016 р.

ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕССУ

Поняття “підхід до навчання” найчастіше трактується наступним чином:
а) як світоглядна категорія, в якій відбиваються соціальні установки суб’єктів навчання;
б) як система організації навчального процесу, що охоплює певну стратегію навчання, а також його форми, методи та прийоми.